Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

13. 9. 2011 18:52
No já nevím

Nevím jakou vysokou školu a jaký obor studovala v Bělorusku, ale tady studuje evidentně pavědu, která k ničemu není. !!;-(

2 0
možnosti
LG

Grunya

14. 9. 2011 0:30
Re: No já nevím

Dobry vecer, ted jsem prave poprve uvidela dany rozhovor ve finalni podobe, takze muzu reagovat:D

V Belorusku jsem studovala obor Cestovni ruch + historie umeni+ muzejnictvi. Bohuzel pribuzne obory pri prevodu do jinych VS v zahranici se moc nenabizeli, takze ted jsem tam, kde jsem. Dulezite je to, ze muzu ziskavat nedostacujici znalosti a zkusenosti prave v praci, ktera me bavi. Bavi me prace s lidmi z ruznych kultur, takze to delam:-)

0 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

13. 9. 2011 17:49
Pokud holka nepomluví svoji vlast více

tak se u nás asi neuživí Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2033x
:) :) :)