Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není vše tak špatné a kruté. Normální, vzdělaní lidé nerozlišují odkud někdo přišel.Viděl jsem samozřejmě vysokoškoláky tahat bedny ve skladu. I já jako vysokoškolák,Čech jsem bedny tahal.

 Ale vývoj i v Česku je pozitivní.Až tady bude 20 procent imigrantů,tak bude lépe. A jiná cesta není. Naklonovat se nemůžeme. I velké množství naturalizovaných vzdělaných Vietnamců tomu napomohou. To je pro Česko neuvěřitelné terno, které zatím nedokážeme plně docenit a Ukrajinci jsou za nimi v těsném závěsu. Vidím to docela růžově. Je potřeba osvěta,osvěta ....  jen dál i v blogu !!!!V

0 0
možnosti

J17a88n 22F27r98o62l74í60k

6. 8. 2013 10:14

Ano pražáci jsou ti správní vydřiduši. Ovšem když nám v Egyptě uklízel pokoj vysokoškolsky vzdělaný muž a málem se klaněl za směšný bakšiš byl jsem z toho v šoku. Alespoň jsem si s ním trochu popovídal a ocenil jeho znalosti. Jistě ho to potěšilo. Skromě podotkl, že pokud se neožení do Evropy nemá v Egyptě moc šancí.

0 0
možnosti

Nic si z toho nedělejte, plebs je všude na světě stejný. Šla jste mezi jiné lidi a je to jinak. Tak to funguje všude na světě. Nevěřila by jste, jak jsem to schytával od spolužáků (a některých učitelů) když jsem vyrůstal na Slovensku.

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem Vám karmu - jednak je dobře, že o svých pocitech a dojmech napíšete, a v neposlední řadě jste mě mile překvapila. Vaše čeština není bez vady, ale píšete lépe než mnozí Češi.

0 0
možnosti

P47a79v44e88l 47A25n63t79l

5. 8. 2013 21:24

Takových příběhů už jsem slyšel od Čechů pracujících na západ od našich hranic spousty............takže nic nového...........bohužel, ale tak to je. Takhle se chovají Němci k Čechům, my k Ukrajincům atd. atd............

1 0
možnosti
Foto

stále si myslím, že většina je u nás normální.:-) jezdím často na Ukrajinu a při poslední cestě mi místní policisté jasně dali na jevo...bez úplatku dál nejdeš. Neznamená to však, že bych na Ukrajnu zanevřel, pojedu zase.:-)

1 0
možnosti
Foto

Prosím Vás, kam Vám to dali, co je to jevo?

0 0
možnosti

to je skoda a hanba, ale je to celoevropsky fenomen. Tem co prijdou do zeme makat, a berou praci nad kterou domorodci ohrnuji nos, na ty se  pohlizi jako na leprosni. A jsou jina etnika co chodi vyzirat a k tem se nekdy chovaji jako k chranene mensine, na kterou si nesmi nikdo dovolit a chtit po nich aby se prizpusobili nebo makali. To je radeji budou zivit, a nemyslim tim jen Cikany.

2 0
možnosti

Tento stav je zapříčiněn celkovou výchovou po roce 89. Co je z východu tj z Ruska a dalších bývalých republik SSSR je špatné, top je jen USA. Podobně však řada lidí nahlíží i na Poláky a Slováky.

3 0
možnosti

Madam vy si myslíte, že pokud bych zdrhnul do Němec a ponechal si jméno po matce (Gross), že by mne tam vítali girlandami???;-D.  Taky bych byl pro ně gastarbeiter. Spousta našich lapiduchů, by o tom mohla vyprávět. Ale jinak pokud je člověk něco umí a nedělá jen nekvalifikované práce, tak se k němu většina lidí chová slušně. Jinak pomocnejm silám se běžně tyká a moc se s nima uctivě nezachází, bez hledu na národnost. taková je skutečnost ;-O

1 2
možnosti

J12a16n 60F35r82o14l46í65k

6. 8. 2013 10:16

Máte mínusy, ale je to svatá pravda.

0 0
možnosti
Foto

:-)! Hodně štěstí i vytrvalosti.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS